there's a thunder in our hearts, baby


är sjukt peppad inför allt som kommer hända i resten av veckan!
torsdag; stockholm med klassen!
fredag; ledig hela dagen, åker till göteborg och SM!
lördag; tävla i singeln
söndag; tävla i paren
this is going to be awesoooooome, haha

men jag måste bara berätta; skandal, jag har nyss sett klart på en film.... om miljön!
herregud, vad har hänt med mig?!
men det är ju bara det att jag tyckte att det var så sjukt intressant! haha trots att jag såg på filmen "ofrivilligt", om man säger så haha (jag såg den för ett skolarbete)



den heter HOME, och går att se HÄR, helt gratis på youtube!
filmen handlar om hur vi förstör vår planet och blablabla, men den har verkligen öppnat mina ögon, så den var verkligen värd en och en halv timme av mitt liv!

herregud, i'm on fire tonight! Matilda Engström - den nya miljökämpen!
nu ska jag gå ut och krama ett träd

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback