00:00

idag har jag pluggat verkligen hela dagen..
varför var vietnamkriget tvunget att hålla på i 20 jävla år för?!?
det tar så himla lång tid att skriva om! gaaaah
gud vad jag längtar tills jag får tillbaka mitt liv igen..

btw, kollade på en film om vietnamkriget för mitt skolarbete idag också!
den hette plutonen, och var faktiskt jäkligt bra! hemsk som fan, men så himla sevärd!
och hahaha charlie sheen från two and a half men, dr. cox från scrubs, harrys dumma pappa med flygaren i spiderman-filmerna, och älskade johnny depp var med i filmen! och filmen är från 1986, så dom är skitsmå! hahah

aww, lilla charlie sheen

men ah, det var det..
och det enda roliga jag har haft idag är den här videon, eftersom SNL var igår :) hihi
justin timberlake+andy samberg+lady gaga=i'm speechless!
hahah enjoy;


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback