let my heart speak louder than my head

hahah, old pic på mig, jonna och alex!

iloveu


hello life, jag har nu pluggat i... 7 timmar i rad? shiiit
men imorgon blir blir jag klar med det här jäkla vietnamkrig-arbetet, woooooho finally

jag längtar så sjukt mycket tills på fredag! det händer egentligen inte ens något speciellt, förutom att jag ska vara med världens bästa vänner, men ändå, bara längtar till helg och slutet på ännu en skolvecka!
looking forward to the weekend, weekend. hahaha

men nu ska jag sova, fast vet inte om jag kommer kunna somna..
jag har haft charice's nya låt på hjärnan hela dagen idag, eftersom jag totalt drogade den när den kom igår! höhö
this is the song, barabababa I'M LOVIN IT! goodnight


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback