pour a little salt, we were never here

OMFG.
OMFG.
OMFG.

jag har nu sett det senaste vampire diaries avsnittet.. FY FAN
har aldrig gråtit så här mycket till vampire diaries, och tro mig, jag har gråtit en jääävla massa
hur fan ska det här sluta? alltså omg, nästa vecka.. season finale, we're all gonna die

s02e21 :'( <3

 

och världens vackraste låt spelades under den sorgligaste scenen ever, och jag kan inte sluta lyssna på den.. <3
märkte även att det var en cover på en Bon Iver låt när jag lyssnade på texten lite mer.. och hon som gjort covern är bara 14 år gammal, CRAZY! seriöst, min nya idol



kan börja gråta nu av denna låt. så sjukt vacker <3

And now all your love is wasted
And then who the hell was I?
Cause' I'm breaking at the britches
And at the end of all your lines

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback