i'm not going, cause' i've been waiting for a miracle

kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sedan,
idag var det ännu en tråkig dag.. thank god för bra musik och headset säger jag bara! då kan man ju stänga ut allas röster iaf! haha
fast vi hade ganska roligt på lunchrasten måste jag säga ändå, jag och 7 till lekte land och rike! haha är det någon som minns den leken? man är i sanden och man förklarar krig mot varandra.. höhö vi lekte den typ varje rast i trean eller vad det var iallafall ;) haha omg vilket liv

ska och dansa sen med jonna, nu blir det som sagt träning varje dag hela veckan!
kollade föresten upp hotellet som vi ska bo på i göteborg i helgen, woooohoo säger jag bara! det heter typ gothia towers.. check it outttttt, LYX

btw! idag släpps The Lonely Islands nya skiva! wiiiie
jag funderar verkligen på att köpa den faktiskt! haha dom är så jävla BRA

en av deras bästa låtar kommer här, från 2009;


vet inte varför, men jag tycker andy och hans trummor på 2:12 är så himla sköna! hahah

och svar ja, det är samma killar som gjorde "I Just Had Sex", hahah

 

aja, nu ska jag P-L-U-G-G-A, igen -.- precis som alla andra dagar -.- yey -.-


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback