i won't let you close enough to hurt me


har nu suttit och kollat igenom en hel del bilder på stora, blåa utomjodringar från planeten Pandora, för att själv kunna likna en imorgon.. hmm, undra vad alex och jag ska vara på spexfotot? haha

imorgon blir det som sagt spexfoto, sedan konsert i hallsberg, hem och plugga, och på kvällen blir det vampire diarieeeees!! gaaah, nu är det bara två avsnitt kvar av säsong 2!! <3

om en vecka är det disco sm! måste verkligen träna på danserna sjukt mycket nästa vecka..
tävlingen är i göteborg, och vi ska bo på hotell i två nätter :) hihiiii det kommer bli bäst!

och om en vecka fyller även världens bästa, underbaraste, snyggaste människa 25 år, hmmm gissa vem? ;)

 

nu ska jag somna med en av mina favoritlåtar i hörlurarna, godnatt


<3

Kommentarer
Anonym

NÄMEN SE DÄR VILKEN HOTTIE POTTIE JAG VILL GIFTA MIG MED DIG SKA VI GIFTA OSS? VILL DU DET? VILL DU DET? VILL DU DET? VILL DU DET? SNÄLLA ALLA ANDRA HAR SAGT NEJ KOM IGEN :( BARA EN GÅNG HIHU



2011-05-06 @ 19:16:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback