i can feel the pressure, it's getting closer now


ännu en dag närmare sommarlovet!
men vägen dit känns så jävla lång ändå... :/ jag är så sjukt skoltrött just nu, orkar ingenting!
och ändå så sätter jag så himla stora krav på mig själv.. hmm, väldigt bra matilda..

idag var det någon man som hade en föresläsning i skolan.. 1 och en halv timme i aulan gjorde verkligen min dag... -.- sedan gick vi igenom lite till nationella i matte som är på torsdag(!) och resten av dagen jobbade vi med vårat tråkiga NO-arbete.. rolig dag
btw, använde mina klackar idag! har glömt bort dem lite under vintern, så nu får jag använda dem innan det blir för varmt :) (<-- och den som läser detta borde anteckna eftersom det var så himla intressant! -.- haha)

men nu ska jag lägga mig i soffan och titta på vänner som börjar snart! när allt annat är jobbigt har jag ju iallafall mina serier! ;)


hahah, PHOEBE <3


Kommentarer
Anonym

helvete vilken puddddding



2011-05-04 @ 21:28:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback