Disco SM 2011

i helgen var det disco SM! :)
hade riktigt roligt med alla där, och det var galet skönt att bo på hotell! hihihi

på lördagen var det singel,
det gick inte alls bra, jag var så sjuuuukt trött att jag inte ens orkade lyfta armarna, så det gick ju inget vidare på dansgolvet direkt.. jag kan ju då direkt säga att jag inte rekommenderar att lägga sig klockan halv 1 innan en tävling, det är inte värt det! ......
men whatever, det får jag ta igen nästa termin (;

i paren på söndagen, gick det däremot lite bättre!
vi kom 6a i våran klass, och fick en prick :) så nu har vi bara 1 prick kvar till star :D wiiiiiee

men vi hann inte ta några bilder alls.. det var så mycket som hände hela tiden ;) haha

gammal bild från 16 april i örebro :)
(första pricken i guld)

btw, hallen vi dansade i låg bredvid, och vårat hotell låg rakt över gatan, till liseberg (: och alla dansare hade gratis inträde, så vi var där inne och åt mat flera gånger, haha :) det blev inga karuseller, men det var jääääkligt nära att jag gick in på spökhuset ;)
dumma alexandra och jonna som är så sjukt fega,
hahah
nästa gång går jag fan in helt själv! xD

men aja, det var min helg, och nu börjar en stressig skolvecka igen... yesss -.-

Kommentarer
världens bästa Ida

VAFAN VI SKULLE GÅTT MATILDA! vetu hur mkt jag ångra mig elr.. hmh, jaja vi tart nån annan dag eftersom du är den ända jag känner som vågar ! hehhee :D PUSSS



2011-05-18 @ 19:35:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback