words are very unnecessary, they can only do harm

hello,
idag har jag varit en väldigt duktig flicka! guldstjärna till mig
jag har (motvilligt) städat hemma, sedan följde jag med min mamma till örebro för att hjälpa henne hitta nån tråkig present.. -.-
och sen följde jag med henne och köpte blommor... SERIÖST, finns det något tråkigare?! gaaaah, det är ju för fan värsta pensionärsparadiset där borta på blomsteraffären! sen skulle man hålla på och plantera blommorna i krukor där utanför också, och jag var tvungen att hjälpa till.. OMG man borde få betalt för att ens komma dit, för tusan!
hahah, och svar nej, som man märker, jag är ingen "naturvän" om man säger så! hahaha

men efter det åkte vi och köpte gummistövlar och hårfärg :) så lite tidigare idag sedan blev håret lite, lite mörkare till skolavslutningen, och stövlarna hade jag tänkt använda i juli! ;)

redo för festival i sommar! haha

btw, idag har jag lyssnat på radio hela dagen, både i bilen och hemma när jag städade,
och de spelar ju bara gamla låtar! åhhhh så bra, och massa minnen kommer tillbaka!
en av låtarna som spelades var enjoy the silence med depeche mode, KÄRLEK
och även den låten har masssssssa minnen! speciellt från när jonna och jag kör den på singstar! ;) haha det är faktiskt den ultimata singstar-låten! love love love it

men ett annat minne av enjoy the silence är ju såklart VD, vad annars? ;)
fast den här gången är det en cover av mina älskade anberlin som gjort låten!
liksom, vem minns inte när damon och vicki dansar runt i säsong 1? i know i do!! haha

r-a-w-r

 

anyway, här är den underbara låten;



men nu är det kanske dags att sova.. höhö
goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback