when the moon is round and full, gonna teach you tricks that'll blow your mind

nya skorna som jag köpte i helgen!

 

idag har det varit en ganska bra dag :)

jag fick reda på alla mina betyg i skolan.. och galet nog nådde jag alla mina mål!! wiiiie

har nu bättre betyg än jag någonsin trott var möjligt, och jag fick mvg i mina absoluta hat-ämnen; biologi, kemi och fysik.. crazyyy



det lönar sig att sköta sig i skolan! hihi thank you mommy


jag och några till stannade kvar efter skolan och filmade lite till sikrit (eller revy eller vad det nu kallas på andra skolor! haha)

showen är imorgon, och vi är inte klara på långa vägar! gaaah hoppas det löser sig..


när jag kom hem från skolan åskade det som F-A-N. det var ju som en stor lampa utanför fönstret för tusan!
jag märkte verkligen hur beroende jag är av elektronik när det åskar.. jag kände mig helt tom i hjärtat utan datorn och tvn.. hahah

btw, denna låten har suttit fast i min hjärna hela dagen! men det gör inte mig någon skada alls eftersom TV ON THE RADIO = LOOOVE! <3
lyssna på deras låtar, så sjuuukt bra!

låten börjar @ 0:29

men nu ska jag duscha, och sedan blir det sängdags relativt tidigt för en gångs skull!
goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback