if you could then you know you would, 'cause god it just feels so good

 

hello hello,

jag började dagen med att öva med kören i kyrkan.. det låter inte vackert när man sjunger klockan halv 9 på morgonen alltså! hahah

efter det åkte vi tillbaka till skolan och fortsatte öva på sikrit! sjuuuukt stressigt

men allt löste sig till slut, och kl 6 hade vi den första föreställningen, som gick väldigt bra!

och efter förställningen gick min och alexandras familj ut och åt på resturang! mmm.. mums

 

btw, idag kände jag för att vara lite färgglad! :D och som vanligt är ögonskugga min bästa vän!

det blev en lite "misery business-inspirerad" look! hah

 

 

(btw, älskar att mitt ena ögonbryn ser jätteljust ut!

men det var faktiskt en lampa tänd på den sidan! ;) haha)

 

inspiration:



Once a whore, you're nothing more
I'm sorry, that'll never change

Kommentarer
Mattisstella

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.



Blogg: http://mattisstella.blog13.com
2012-01-30 @ 11:22:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback