our time is running out

hello,
känner redan nu att detta kommer bli ett ganska långt inlägg.. höhö

igår var jag inne på marieberg, ännu en gång
den här gången var det med alexandra :) hittade vad jag letade efter, thank god. så nu är skor till skolavslutningen inköpta! yey, ett problem mindre

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kristen, beautiful as always

lite senare på kvällen åkte jag och hem till jonna :) och vi stannade uppe heeeeela natten och tittade på MTV Movie Awards! finallyyyy
1.30 började röda mattan som vi följde från internet, och sen klockan 3 började själv galan på tv, och sen slutade allt vid 5 på morgonen ;) haha, totally worth it

och det visade sig att gå in och rösta varje dag verkligen lönade sig! ;) twilight vann i alla kategorier de var nominerade i! yeaaaah

best kiss winners tre år i rad! wiiiiie

och gud, galan var så jäääkla rolig, och oftast när rob pattinson stog på scenen; sjukt pinsam!
under best kiss-talet gick han ju bland annat och kysste taylor lautner på munnen! HAHA
och under presentationen av reese witherspoons generation award släppte han the f-bomb på live-tv! hahah, man kan inte göra annat än att älska honom!

hahaha piiiinsamt! åh rob.. <3

aww, rob <3 taytay

och mitt under allt detta släpptes ju även breaking dawn-trailern! den läckte ut på internet några timmar innan galan, och jag kunde inte hålla mig borta från att titta!
och för att beskriva den; perfect.

i'm speechless.
<3

här är trailern:



och denna bild, jag var verkligen tvungen att lägga in den! robsten <3

BACKSTAGE, awww händerna <3


btw, jag säger TACK TILL JONNA EK, som satt uppe med mig hela natten!!! I <3 U

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

och nu till idag, lite kortfattat:
det har varit jättefint väder, och jag har legat ute och solat nästan hela dagen :)
blir ju inte direkt brun, men röd får väl duga antar jag.. haha
på eftermiddagen gick jag hem till alex en liten stund, och vi gick och köpte glass i värmen!
alltså: skön dag.

imorgon sätts betygen, och om en vecka är det slut på skolan! YESSS
så nu ska jag sova, och orka bara en enda skolvecka till!
haha, detta var mitt långa inlägg, goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback