i'm as free as my hair

hejjjj
på förmiddagen idag var jag på marieberg :) var tvungen att leta efter lite kläder till sommaren! både till rhodos, som vi åker till om EN VECKA, och till PIP, som är om 23 dagar!! <3
och jag hittade faktiskt lite kläder ;) thank god
funderar på om jag ska ha på mig den svarta på skolasvlutningskvällen, men vet inte än.. ;)

inköpta idag!

(båda från gina tricot)

 

efter vi varit i örebro, åkte jag hem till jonna och fixade naglar till skolavslutningen!

det är ju så bra att man har en vän som är bra på sånt.. hihih thank you baby! <3

och senare på kvällen grillade vi hemma, för tredje kvällen i rad, gooosh i love summer! <3

 

men nu ska jag duscha och försöka få bort resten av hårfärgen från mitt ansikte.. vill ju inte komma till skolan imorgon med en helt fläckig panna.. haha


BTW! på tal om hår!!

jag MÅSTE tipsa om vääärldens bästa hårprodukter; TRESEMMÉ!

det låter så sjukt överskattat bara för att de är ganska dyra, men jag har provat hur många hårprodukter som helst, och alltid kommit fram till att tresemmé är bäst :)



 

jag har deras shampoo, balsam, hårinpackning, värmeskydd och hårspray,

och det sjuka är att varje produkt är gaaalet bra!

 

jag har använt både shampoot och balsamet i ett år nu, och är fortfarande lika nöjd. håret blir jättelent och inte slitet lika snabbt som det brukade bli!

 

deras hårinpackning är som himlen i en rund burk! haha ;D

jag har provat många andra hårinpackningar förr som inte hjälper alls, och tar slut efter typ 4 ggr... men deras är verkligen underbaaar. och ett stort plus är att man behöver jättelite hårinpackning varje gång! jag har använt den 1 gång i veckan i typ... 3 månader, och det har försvunnit typ 1,5 cm från burken? crazy

 

och värmeskyddet är verkligen my lifesaver. jag brukar både platta och locka håret ganska ofta, men håret påverkas nästan inte alls med deras värmeskydd! jag har provat massa andra skydd, men de var skitdåliga.. typ l'oreals; SÄMST. men tresemmés är BÄÄÄST. haha


sedan har jag nyligen köpt deras hårspray, och även den är amazing. i promiseeee

 

jaha, då blev det visst en liten "matilda tipsar-stund"! xD hahah, men seriöst, KÖP! ;)


okej, nu måste jag verkligen gå och duscha, och sedan är det time for bed!

goodnight


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback