i måndags

guuuuud, jag har inte bloggat på typ 2 dagar och jag känner mig helt tom inombords! haha
men de senaste dagarna har jag verkligen inte haft tid, så först och främst kan jag berätta om i måndags :)

det var väldigt roligt i skolan, vi hade utspark av niorna, vilket var skiiiiitkul, och sedan städade vi ur det allra sista ur skåpen :)
under lunchrasten gick hela klassen och åt pizza, rektorn betalade, höhöhö
och OMG vad gott det var.


min fläskiskar till vänner åt upp HELA pizzorna!
haha, älskar er <3

efter skolan åkte alexandra och jag direkt hem till jonna, och alex satt vid datorn medan jag fixade jonnas hår och smink inför balen! hihih hon blev så fin så! :) <3

vid klockan 5 åkte vi hem till en i min klass som bodde långt ut på landet mitt i ingenstans, och klädde våran vagn till skolavslutningen :) det tog ett tag eftersom min klass aldrig kan enas om någonting, men det blev väl rätt så bra till slut! haha ;)

japp, det är jag som sitter på knä i mitten... HAHA

när vi var klara med vagnen åkte vi hem till en annan i min klass och grillade och hade det trevligt resten av kvällen! bland annat spelade vi twister, världens roligaste spel! haha

twister.. ;)

gud, jag känner verkligen att jag kommer sakna min klass så himla mycket! :( <3
men det var den dagen, och i nästa inlägg får jag berätta om skolavslutningen och vad som hände igår! :) hihi bye bye

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback