forever is only the beginning


idag har det varit underbaaaart väder!
har legat ute med världens bästa alexandra och solat hela dagen..
jag har till och med bränt mig lite.. vem kunde tro att det var möjligt i sverige? hah

var också iväg en sväng till marieberg för lite ärenden vid kl. 3, och lite senare på kvällen gick jag ut och sprang :) måste ju bli lite fit for fight till skolavsluningen och beach 2011! hahah

imorgon blir det att åka in till marieberg igen,
och senare på kvällen ska jag vara med jonna och alex :D wiiie

och sen på natten mellan söndag och måndag är det vadååå?
MTV MOVIE AWARDS!!! <3
ska sitta uppe och titta klockan 3 på natten som jag gör varje år :D
tack och lov att vi är lediga på måndag! hihi

trailern kommer imorgon! gaaaah <3


men nu ska jag sova, goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback