it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality

heyyy
idag har jag solat, läst (har typ 50 sidor kvar i boken nu, haha), träffat släktingar (igen), varit ute och sprungit i 40 min och tittat på grey's.
men grejen är den.. eftersom jag har tittat på grey's anatomy så himla mycket nu på sistone, har jag tittat klart på alla avsnitt jag har på datorn.. och nu när jag är här uppe kan jag inte ladda ned någonting.. jndkfnrekld -.- panic @ the motherfucking disco.

åh! på tal om det!!
panic! at the discooooo, guuud  jag minns hur jag och alex knarkade deras musik när vi gick i femman! hah det var panic och my chemical romance som gällde då, eller hur? ;D haha
men de är ju fortfarande lika bra!! looooove them
neh, nu fick jag i write sins not tragedies på hjärnan, måste lägga upp låten! haha



men nu ska jag titta på sista avsnittet av the big bang theory, och sedan ska jag sova!
night night


Kommentarer
vem tror du?

åh snygging!

hihi aaaaaaaaaaw jaaaaaaaaa! älska fortfarande panic at the disco och my chemical romance!!!



2011-07-30 @ 01:28:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback