stay strong

okej, nu har jag en hel del att berätta, så det får nog bli uppdelat i flera inlägg tror jag! haha
vi börjar med igår!

gammal bild från när jag fyllde 15! haha

jag var med min saaaaknade matilda, som jag inte hade träffat på typ.. 3 månader? crazy
har alltid så kul med dig gumman, love you <3

men dagen var inte bara rolig...
jag menar såklart bombningarna och skjutningarna i norge.
jag kan fortfarande inte fatta att allt detta har hänt! och det är norge liksom, det känns som att sånt här bara händer på film..
just nu är det 92 som har rapporterats döda, varav 85 är ungdomar i min egen ålder! det är så jävla sjukt
och något som gör hela skiten ännu mer sjuk, är ju att min syster bor i oslo, och jobbade typ 2 minuter ifrån bomben.. hon kände till och med hur det skakade i golvet och allt! jag kan inte undvika att tänka, vad fan skulle jag ha gjort om hon hade varit utomhus? på den där gatan som bomben exploderade har hon gått 500 gånger på, jag själv har till och med gått där.. vet inte ens vad jag skulle ha tagit mig till om något hade hänt henne. och tänk nu alla som har förlorat sina barn eller bästa vänner..
jag blir så jävla förbannad och ledsen. fan alltså, fan


Kommentarer
Matilda

Älskar dig hjärtat <3



Blogg: http://playstoprepeat.blogg.se/
2011-07-27 @ 20:32:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback