open your heart to me


so god damn beautiful
hellooo
nu har jag sedan klockan halv 1 tittat på allt från breaking dawn på comic con..
tittade nyss på hela Q&A, har sparat typ 600 bilder på robsten, dött typ 90 gånger och hetsat för ett av klippen som visades..
men seriöst, jag har nog aldrig haft sådan här panik i hela mitt liv tror jag!!!! SERIÖST.
lyssna på detta klipp så kommer ni förstå! (japp, BARA lyssna)



alla som har läst breaking dawn boken kommer fatta direkt vilken scen det är..
that's right, the honeymoon scene. det i vattnet.. O.M.E.
och gaaaah jefhbfklwjdfwoeiavgnijwbgwrak vad fan kunde de inte ha filmat skärmen för?!?!
verkligen INGEN på hela internet har läckt någon video än! men när någon väl gör det, OM något väl gör det, så kommer videon bara finnas på youtube i typ en halvtimme och sedan tas den bort.. FML säger jag bara, FML.
jag kan bara hoppas, hoppas HOPPAS att det finns någon video uppe imorgon när jag vaknar!

<3


men nu måste jag verkligen sova! klockan är snart 5.. heh
goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback