she lives in a fairytale

hejjj

idag har jag varit lite aktiv för första gången på länge! hahah

klippte gräset vid klockan 2 (och vi har en stoooor gräsmatta), och gick ut och sprang vid 4 (: jag sprang runt i lilla kumla och tog lite omvägar för att komma till maxi, där jag bland annat köpte en rakhyvel för 180 jävla spänn! dyrt? ehm ah

 

när jag kom hem var det grey's anatomy på tv:n, som jag nu än en gång har blivit besatt av! det är sååå bra!

vid halv 9 gick jag hem till alex där vi fortsatte med vårat glee-maraton :D hihih

och jag skulle tippa på att vårat maraton fortsätter imorgon också, det skulle bli ganska dåligt väder ute tror jag... haha

 

jag kom hem från alex runt 12, och sedan dess fram tills nu har jag suttit vid datorn.. heh

btw, jag skaffade tumblr idag(inatt)! haha, finally! jag har funderat på det hur länge som helst, men inte haft tid och blablabla.. men HERE it is :)

 

men en sak...

COMIC CON BÖRJAR IDAG!!! <3

åhhhhhhhhhhhhhhhhh jag vill vara i San Diego just nu!!!

fatta alla som kommer dit! Twilight - Breaking Dawn part 1, True Blood, The Vampire Diaries, The Big Bang Theory, Abduction, SWATH, gaaaah massa!! jbhelfbewfbjwefsnmfds.

comic con är ju känt för att vara nördarnas paradis, så jag passar in perfekt där ju! eller hur?
och jag har lovat mig själv att något år ska jag banne mig åka dit! jag ska.

 

 

men nu ska jag gå och sova.. shit, klockan är över 5!

aja wtf, jag har sommarlov! godnatt


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback