i will be rising from the ground like a skyscraper

heyheyhey
har varit på marieberg idag med mor och syster,
fick med mig lite småsaker hem, bl.a. ett läppglans från hawaiian tropic, ett par fjäder-örhängen, massa små öhängen (typ 24 st tror jag) och skyddsplats till mobilen! vilken shoppingrunda!! -.- gud jag är nästan besviken på mig själv, jag brukar ju vara shopaholic i världsklass, men neh, inte idag.. haha

när jag kom hem blev det att äta cholkaddoppade jordgubbar med grädde(OMG) och sen kom alexandra hit och vi nördade glee i ett par timmar :) hihi
nu har jag legat i ett par timmar och kollat på massa roliga klipp från true blood, lovelovelove

precis.

imorgon blir det att vara med kära syster innan hon åker tillbaka till norge, och på kvällen är det jonna och alex som gäller! :) trippel-avsnitt av true blood... gaaaah can't wait

men nu ska jag gå och sova med denna låt i hörlurarna <3
btw, jngljdnbjp her hair is to diiiiiiiiiiiie for


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback