you've opened my eyes, so i can see you all around me

nejmen titta vad som kom i posten idag!

 

idag har jag gjort naaaaada, eller jo, jag har tittat på tv.

men som tur är börjar jag må bättre nu! wiiiiiiiho

jo föresten, jag kom på en till sak som jag har gjort idag!! jag har målat!

åh gud, jag är en sån nörd

 

tidigare idag fick jag äntligen hem min älskade bok! jag skulle egentligen ha beställt den på engelska i oktober förra året, men sen har jag hållit på och läst true blood och har inte hunnit med.. men nu har den ju kommit ut på svenska, så det är ju ett plus iallafall! :D

åhhhhh den första boken är så sjuuuuuukt bra, det är galet! så tvåan borde ju vara... amazing.

men jag börjar nog läsa den efter att jag har läst ut alla true blood böcker.. hoppas det inte tar allt för lång tid bara..

jonna blek min kära läskompanjon, nu är det dags att läsa ikapp så vi kommer någon vart!!!

okej, det var tvunget att skrivas. hahah

 

men nu ska jag gå och sova,

och imorgon ska jag träffa folk! wiiiiiiie jag är inte helt livlös trots allt! eller?

aja wtf, i'm happy

goodnight

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback