rhodosss

hejhejhejjjjj
shit, jag har inte bloggat på över två veckor, och nu är klockan över 3 på natten.. heh
men nu får det bli ett litet snabbt inlägg om min semester :D hihi

jag var utomlands i två veckor som sagt, närmare bestämt från 19 juni till 3 juli,
och de muppar som hängde med till rhodos var världens bästa alexandra, min syster malin och min mamma, vilket gäng alltså

det var varmt, runt 35 grader varje dag, och vi solade och badade hela tiden, niiiiice
och ah, vad hände mer..? jo, intressant fakta, jag läste lite true blood och sörjde för att jag inte var hemma och kunde se premiären av säsong 4! gaaaah, och har fortfarande inte haft tid att se avsnitten! gaaah panic

och just det, jag blev utbjuden på dejt av en 21-årig grekisk servitör.. snygg var han också
det är en ganska lång historia, men han tyckte antagligen att det lät jättebra att ha ett one night stand med en 16-åring (okej.. lejla prguda, om du läser detta, jag fyller inte 16 föränn i oktober, men schhhh, hahah) men iaf.. hmmm? och jag svarade faktiskt inte ja om någon trodde det... haha

men här kommer iaf ett par bilder från rhodos;

 








det finns väldigt många fler bilder, men de är på mig och alexandra,
och de är även så fula att man nästan börja tveka på mänskligheten...
det är sant

och det var min semester väääääldigt förkortat ;)
vet inte ens hur man säger hejdå på grekiska så vi tar det på de språken jag redan kan:
hej då, goodbye, adiós och güle güle
okej, det där sista var azerbazjanska och jag kan inte det språket..
men google translate är väldigt uppskattat

Kommentarer
lekiiiii

15..... hahahahh :*!



Blogg: http://lekyy.blogg.se/
2011-07-06 @ 12:00:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback