no time to think of consequences


hello hello,

har haft en riktigt rolig kväll med dessa coola människor! (;
var hemma hos en (gammal) klasskompis, som bor i typ väääärldens snyggaste hus! gud, det är exakt så jag ska ha det när jag en dag i framtiden blir rik och bor i hollywood.. heh.. aja, man kan ju få drömma
vi pratade, grillade, spelade kubb och kort och jag vet inte allt, kul var det iaf! :)

btw, vi måste verkligen samla ihop alla nior igen innan skolan börjar! för skolavslutningskvällen var siiiiiick!! haha love it
jonas och ahlbäck! det blir nog vi som får ta hand om det här! haha

btw igen, jag har haft denna låten på hjärnan i flera timmar nu..
ÄLSKAAAAR låten, men videon är så jävla sjuk! stackars barn säger jag bara.. creepy haha


FYI, låten börjar @ 1:10 :)

nu ska jag lägga mig och läsa hush hush ^^ jag läser den (igen), fram tills att jonna har kommit ikapp i true blood! haha
gud, boken är så braaaaaaaaaaa <3
men aja, goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback