if all your love is wasted, then who the hell was i?

nejmenhej
för det första, idag har jag tagit lite bilder över vart jag bor! haha, LIV

men detta är iaf utsikten när man tittar upp mot våran lilla stuga :) haha


och detta är utsikten från stugan!

aja, nu fortsätter vi;
idag har det varit skiiiiiiitbra väder, verkligen jättevarmt! så jag satt ute och läste i solen i typ 2 och en halv timme! boken för dagen var fallen ängel, och jag läste typ halva boken på de där timmarna, heh.. men gaaah den är så himla beroendeframkallande! den kommer säkert vara utläst i övermorgon. haha
men saken är den, jag som solar och solar och solar, blir tamefan aldrig brun. inte ens röd, jag blir typ.. grön? nästan inte ens vit.. jo, grön-aktig blir jag.
men idag solade jag som sagt i 2 och en halv timme, och blev R-Ö-Ö-Ö-D.
åhh FML.

ah, arg blir jag.


sedan har jag varit och fikat hos några släktingar, trevligt trevligt
och när jag kom hem därifrån fortsatte jag läsa i min kära bok, och lite senare på kvällen gick jag ut och sprang (:

dagens låt...
definitivt skinny love med bon iver. jag har haft den på hjärnan konstant hela dagen. så här kommer den, en av mina absoluta favoritlåtar;


och på tal om bon iver, han kommer ju till stockholm den 4 november! jag SKA vara där! <3

men nu ska jag titta på grey's,
adiós!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback