i know this much is true, i wanna do bad things with you

greetings loved ones, let's take a journey...
okej, dit går vi inte idag, haha
dumma california gurls, har haft låten på hjärnan hela dagen!

men iallafall, idag har jag inte gjort ett skit.
eller jo, jag har legat i soffan och varit sjuk, yey
ont i kroppen, huvudet och halsen.. både jonna och alex har känt ungefär likadant som jag de senaste dagarna.. hmmm, det var visst ganska hårt att gå på festival verkar det som..
så idag har jag bara legat begraven i soffan med ben&jerry's half baked och tittat på gamla true blood avsnitt.

och på tal om true blood! i söndags tittade jonna, alex och jag äntligen på det första avsnittet av säsong 4, och SHIIIIIIIIIT va spännande det är nu, jfnasknföwjdfgbajogbs jag dör
avsnitt 2 & 3 ska vi se snart! gaaah can't wait <3


och en sak till,
bara en liten varning, på följande sak jag kommer skriva blir det en STOR nörd-varning som gäller! haha

för ett tag sen var jag inne på min mail och då hade detta ramlat in i inkorgen:


ehmmmm, coolt eller? jao jao jaooo
true bloods officiella kanal på youtube ville bli vän med mig, och jag ba; håhåhåhåååå typ
jag vet, det är en jäääääävligt nördig sak att bli glad över, but i don't care! hahah

men iallafall, det var min dag! :)
imorgon ska jag klippa mig och färga håret.. guuuud jag vill inte! okej jo, färga vill jag, men inte klippa!! hatar att ha kort hår! :( men aja, visste att den dagen snart skulle komma.. R.I.P kära hårstrån, jag kommer sakna er

nu ska jag nog titta på ett par vänner-avsnitt!
adiós

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback