a million miles away

i miss this <3
hello hello
just nu är jag i vår sommarstuga i en superduperliten by i jämtland som heter havsnäs!
alla ni som inte hängde med på geografilektionerna undrar säkert; vart fan ligger det?!
men här kommer en intressant liten karta för att göra det hela lite enklare ;)

krysset där nere är kumla och krysset där uppe är havsnäs!  (75 mil i mellan)

 

min morfar växte upp här och har typ 88 syskon, så nästan alla i hela byn heter engström och känner varandra.. hahah

 

vi kom hit igår kväll, och det tog 11 timmar att åka hit med bil.. fast tack och lov så sov jag hela vägen så det gick inte så långsamt som det brukar :) hih


idag har jag träffat lite släktingar, hållit på ute i trädgården(åh fy..), varit ute och sprungit och tittat på massa serier. shit, det är sånt hiiimla röj här uppe!! haha

och bara för att det är så sjuuukt intressant och för att jag inte har något att göra, kommer jag kanske lägga upp några bilder på hur det ser ut här (; det känns nämligen som att tiden står stilla här i norrland, så datorn är numera min bästa vän! hah

jag och min kära dator.

nu ska jag titta på grey's anatomy,
goodnight!

Kommentarer
vad tror du?

åh jag saknaaaaaar :( saknar däj



2011-07-28 @ 01:12:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback