i won't hush, i say the words that make you blush

helloooo
hann inte blogga igår! hade fullt upp hela dagen heh

igår åkte jag och alex in till marieberg  och julhandlade lite :)
vid 6 åkte vi till konserthuset för att jobba resten av kvällen, sjukt rolig kväll faktiskt!
det blev garderob/merchandise/allt möjligt för min del och sen slutade vi vid halv 12 på kvällen, så orkade inte blogga när jag kom hem.. haha

idag har jag varit på marieberg med mamma och köpt vinterskor till mig!
mina små fossingar verkar inte trivas så bra med converse ute i snön längre..  heh

när jag kom hem från marieberg blev det städning och julpyntning :)
just gotta say; the engström house is pimped, big time.
resten av kvällen har spenderas framför tumblr typ.. haha my one and only love

denna kille har gjort min dag, ED SHEEEEEERAN is a fucking genious.
titta på denna video, coolt som faaan. kjsbhfjbksdldjnh han är så sjukt jävla bra.


btw, låten börjar @ 0:20!

ska lägga mig nu i mitt juliga nypyntade rum, nice
goodnight!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback