what part of forever don't you understand?

heeeej
jag stannade uppe till typ halv 3 inatt och tittade på the notebook. den är verkligen en av de bästa filmerna någonsin! och trots att jag har sett den tre gånger, så gråter jag alltid lika mycket! FYFAAAAAN säger jag bara, så bäst <3

idag blir det att packa och städa stugan, vi åker ju hem imorgon! hihi wiiiiihoo
en 11 timmars bilresa hem igen, jippie! -.-
men snart kommer jag få träffa några av mina kära vänner, som jag har saknat som f-a-n

jonna, jag saknar ditt hår och dina glasögon <3
alltid så söt


alex, jag saknar att du alltid tar heta bilder på dig själv och använder såna sexiga kläder
skynda dig hem från halmstad bitch

men nu ska jag fortsätta med städningen! åh trååååkigt, adióssss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback