I am closer to the clouds up here

jag var verkligen tvungen <3 awwwww

hejjjjj
idag var det skola och blablabla, trevligt trevligt
direkt efter skolan åkte jag och alexandra till hallsberg, som jag inte varit i på huuuur länge som helst. men om jag inte hade dansat i hallsberg, skulle jag förmodligen inte vara där alls så.. haha

men ah, dansen började iallafall idag! WIIIIIIIHO
det var så himla skönt att börja träna igen, och nu längtar jag som F-A-N till tävlingarna börjar!! 1 oktober är den första, yeyyyyy


efter dansen gick jag hem till min sömmerska :) eller ah, MIN och MIN.. haha
jag ska iaf göra nya kläder till singeln, thank god. de gamla är bara så.. euww
vi pratade lite om hur kläderna skulle se ut, och hur mycket tyg jag ska beställa hem.
så imorgon får jag ringa till glitzit :) greeeat!

btw, alldeles nyss skrev jag klart och lämnade in våran svenska-uppgift! den skulle vara inne vid midnatt.. snacka om living on the edge.. ;)
aja, skönt att den är inne nu iaf!

dagens låt får bli denna:
helt ärligt, jag gråter och har gåshud varje gång jag tittar på den här videon.
demi lovato har så sjukt vacker röst, och åhh allt. love her.


men nu är det time 4 bed. jag börjar 8.15 imorgon.. inte okej.
night night

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback