lay me down, let the only sound be the overflow

hello hello
nu är det en ny vecka!
skolan gick bra idag, även om den sista lektionen var sjukt jobbig.. (2 timmar och 40 min naturvetenskap) haha
vi tog även lite fina bilder i skolan idag, här kommer en riktigt snygg:

elsa, jag och alex har övat inför kameran

efter skolan gick jag och alexandra på stan, och jag fick med mig en svart kjol hem. den ska jag använda när jag jobbar senare i höst.. man är nämligen tvungen att ha speciella kläder om man jobbar på konserthuset, FANCY. haha
vi åkte med alex pappa hem, och svängde då in och köpte in en iPhone 4 till ballex. cool tjej

vid 8 tittade jag och mamma på robinson.. gud, jag skulle aldrig klara av att leva sådär..
småkryp, skog, skitigt överallt.. åh fy fan inte min grej

 

låten för dagen blir en av florence + the machines nya.

har inte skrivit så mycket om henne här förut, men hon är en av mina favoritartister.

fast det kanske man förstår eftersom namnet på min blogg kommer från en av hennes låtar? haha

aja iaf, LOVE THIS. <3



and now it's time for bed!
niiiiiiiiiiiight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback