so we fight, through the hurt

en sjukt seriös bild på mig och alex från förra helgen! HAHA

idag har jag inte gjort så mycket alls.. heh
eller jo, jag gjorde ett försök att trasha mina gamla jeans, men det gick inte så bra..
och vi har bakat cheesecake, som blev amaaaaazing. oh my.


sedan åkte även min kära vän jonna iväg igen.. :( hon började nämligen skolan idag!
ja, på en söndag, ja, klockan 7 på kvällen.. wadköping verkar lite speciellt redan nu ;) haha
men iaf, jag kommer inte få se henne på typ en vecka.. :'( blir ledsen i ögat ju

och inatt händer det grejer!! WIIIIHO
för det första, nya true blood kommer inatt.
HOLY FUCKING SHIT.
sedan är det en av höjdpunkterna på hela mitt år. the VMA'S!!! <3 lovelovelove

btw, jag satt och tittade lite på paramore-videos förut, och kunde inte sluta tänka på PIP.
det var verkligen den bästa dagen i mitt liv.
åh, jag kan inte ens beskriva hur mycket jag saknar allt! <3

 

jag filmade inte så mycket på paramore, jag var lite upptagen med att skrika, sjunga och gråta, men här kommer några videos som jag filmade på ke$ha och far east movement! <3



1:48 <3


publiken @ 0:35 <3 OMFG

åhhh ojödbgefoöjebfwök seriöst, från och med nu ska jag åka på MINST en festival per år, no joke. PIP är det bästa jag har gjort i mitt liv än så länge, och nästa sommar blir det peace and love!! gud, jag längtar redan <3

aja, men nu ska jag sova!
goodnight everybodyyy


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback