take what i took, and give it back to you

hellooo,
hann inte blogga igår, så jag får skriva om två dagar nu! hah

igår var jag iaf på stan med josefiiiiiiin, en liten najsig bild kommer här; ⇓


btw! och jag fick min paramore-tröja igår också! den passade perfeeekt and I LOVE IT.

men iaf, när jag kom hem från stan kom jonna hit och vi tittade på true fucking blood, OMFG säger jag bara. lkjhgfdcvybuniokplåöälkjhgfcgjhbknl bli söndag igen tack.

forever favorite show <3

och nu till idag!
idag började jag skolan igen..... -.- FML
men nu den första veckan så är det lite mera "chill-vecka" och allt drar igång på allvar på måndag :) så nu är det mest att lära känna klassen och blablabla
men klassen verkar bra och lärarna verkar sköna, så jag hoppas att dessa 3 år går snabbt! ;)

och som vanligt är det någon låt som FASTNAR i huvudet på mig och inte vill släppa, så här kommer dagens låt! haha


nu ska jag hem till alexandra och titta på true blood (samma avsnitt som igår) heh
bye bye

Kommentarer
JOSEFUL!

HAHA ful tjejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj <3



Blogg: http://polaroidregn.blogg.se/
2011-08-16 @ 18:52:07
matilda

verkligen inte, så himla söööt! :) <3



Blogg: http://alwaysinthistwilight.blogg.se/
2011-08-16 @ 19:15:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback