i don't want this weekend to end

heyyy
idag har jag inte gjort speciellt mycket.. nördat framför datorn typ.. haha
men lite senare på kvällen träffade jag jonna, alex och hennes lilla boy gustav, nice nice :)

imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. får väl ta och njuta av mina sista dagar i frihet.. bara 2 dagar kvar tills jag börjar skolan nu... -.-

ah, precis, VARFÖR?

 

jag kan redan nu föreställa mig hur det kommer bli:

 

mitt underbara morgonhumör smitta av sig på folket på bussen..

jag kommer använda min finaste gula tröja och mina sprillans nya brillor

jag kommer komma sjukt bra överens med mina klasskompisar

jag:

dem:

rasterna kommer vara dagens höjdpunkt,

det kanske till och med finns en gunga som jag kan svinga i..

eller så kanske jag får låna någons skateboard och styla lite

lärarna kommer att älska mig...

detta kommer bli T-O-P-P-E-N!!

(Y)

 

men nu ska jag försöka sluta med sörjandet och sova, eller neh,

jag ska kolla på grey's och sen sova! haha

night night


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback