you'd better run, better run, outrun my gun

tjoooo
idag har jag varit på stan med mina bästa!
vi hade kul som vanligt, men jag hittade ingenting :( <-- ledseeeeen gubbe

när vi ändå var på stan passade vi även på att titta på bio!
jag verkligen älskarälskarälskaaaar kristen wiig, så vi tittade på bridesmaids :D
seriöst, det är verkligen en av de roligaste filmerna jag någonsin har sett! HAHAHA


när vi kom hem var det true blood som gällde, dubbelavsnitt till och med..
OMFG OMFG OMFG bjfnelksdnjdhvgtyuhewsokaksadijuhyrewsoiedurfhgtyuewsi
det är ungefär så jag känner.
helvete
helvete
helvete
vad bra det är! gaaaaaah vill se nästa avsnitt nu nu nu!

ajjjjjjjjj

 

ajjjjjjjjj

 

btw! idag hörde jag att de spelade den här låten på stan! jag har lyssnat på den jättelänge och älskar den, och nu har de börjat spela den på radion helt plötsligt? :D

men hoppassss att de inte överspelar den som de gör med alla andra låtar -.- haha

 

men nu ska jag sova, om jag någonsin kan slita mig från tumblr! haha

godnatt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback