this one's for you and me, living out our dreams

tjoooo
andra dagen i skolan idag..
åkte tåg till örebro till och med, wiiihoo haha
men dagen var kort, vi slutade vid 12 tack och lov

efter skolan åkte jag och alex hem till jonna ett par timmar och sa adjö.. hah
eller neh, inte haha, för hon åker till tyskland imorgon och det är ju inte roligt för mig iaf!
i will miss you ponnie

sedan jag kom hem från jonna har jag mest suttit och fixat ett nytt tema till min tumblr, blev lite trött på det gamla.. haha ;)

detta är definitivt dagens låt, B-Ä-S-T.


imorgon blir det någon klasskamp i skolan, den klass som vinner skiten får sina datorer först!
haha TAGGA vi måste vinna!
men nu ska jag sova!
goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback