sadness is a blessing

hellooo
för det första:

 

okej, nu kan vi fortsätta!
idag har det varit skola som vanligt och jobbade med datorerna för första gången :)
annars har det väl inte hänt så mycket i örebro direkt.. haha

när jag kom hem lade jag mig direkt i soffan och kollade på ett par avsnitt av älskade grey's anatomy. så hlhjfblfdjbew bra.
vid klockan 6 kom min syster malin hem från norge och vid halv 8 gick vi ut och åt på restaurang. malin blev nämnligen befodrad här om dagen! hihiii bra jobbat siiiiiis

men på vägen hem från restaurangen blev det lite mer action om man säger så.. ;)
vi stog utanför min pappas hus och plötsligt började något lukta bränt. då såg man att det sprakade i luften bit bort, fast vi trodde först att det var några som skjöt fyrverkerier eller smällare av något slag.. men det visade sig vara en del min gamla skola som brann. (jag gick på skolan som typ 6-7 åring)
vi sprang dit direkt och det var mamma som ringde 112 och jag fick springa fram och prata med polisen och berätta lite om vad som hänt.. men ah, nu är det verkligen totalt bevisat att kumlingar inte har något liv. inget alls. fyfan jävla idioter

(bilden tagen av mig) haha

aja, men nu är det som vanligt dags för dagens låt. I FUCKING LOVE THIS SONG:

btw, låten börjar @ 1:54!

nu ska jag titta lite på tumblr, och senare blir det nog ett grey's-avsnitt!
godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback