catching teardrops in my hands

heyyy
idag var det den första riktiga skoldagen för mig :) woooo big deal.
vi började iaf 11:35 med svenska i typ 2 timmar, och efter det hade vi naturkunskap(FML) i nästan 3 timmar.. men dagen gick rätt snabbt ändå! hih :)

efter skolan åkte jag hem till jonna, som kom hem från tyskland igår! :D wiiiiie
mycket pratpratprat och allt sånt där som vi tycker om.. haha

jag kom hem från ponnieboy vid 10, och sedan dess har jag nördat vid tumblr och fb, heh

btw, just nu är det en förbannad jävla flugjävel som har flygit runt som ett litet offer framför mitt ansikte i säkert en timme. åhhhhhh oikpfiöpqweo jag hatar dig ditt nördiga missfoster! och ni kanske tänker: "matilda, sluta vara en sån liten pussy och hämta flugsmällan för i helvete!"
men nej, det är klart som fan att jag inte orkar resa mig upp ur sängen och hämta den förbannade flugsmällan, eller hur?!
och saken är den att flugan nu även har blivit tam typ, så jag har haft den mellan fingrarna säkert 7 gånger och varit nära på att mörda den varje gång, men då hade jag ju varit tvungen att resa mig upp!! vem fan vill ha flug-inälvor på hela händerna liksom? neh inte jag iallafall!
och om du ser detta, din utvecklingsstörda flugjävel, (vilket du säkert gör eftersom att du praktiskt taget sitter klistrad på dataskärmen på fort du inte är uppe och dampar i mitt ansikte) GET A FUCKING LIFE. om jag inte hinner ta ditt liv innan du hinner skaffa ett, det vill säga.

min. hälsning. till. dig. flug-bitch.

men nu ska jag gå och sova,
goodnight!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback