it's friday

igår hade jag en av de stressigaste dagarna i hela mitt liv..
sov 4 timmar, och hade sedan 2 prov, matte och spanska..
i förrgår pluggade jag 5 timmar i sträck för att bli klar med matten, och spanskan började jag plugga 1 timme innan själva provet var..
inte bra...
och mitt i all stress började jag blöda näsblod, 5 gånger under hela dagen totalt :S det är antagligen kroppens sätt att säga ifrån eller något.. men nu är proven gjorda iallafall!

idag har det varit en bra dag :) en helt vanlig skoldag egentligen, men efter igår känns nog vad som helst bättre!

nu ska jag snart hem till jonna med alexandra och senaste vampire diaries avsnittet! omg, det slutade inte bra förra veckan alltsååå!!! gaaah can't wait

(btw, det kommer bli en hel del OMG och OMFG på den här bloggen, för det är typ det enda jag har i huvudet varje dag.. haha)


<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback